kolmapäev, 17. oktoober 2018


Tere siit päikselisest Cordobast!

Räägin siis lähemalt oma esimesest praktikasalongi muljest. Asusin tööle 'Academia de peluqueria pilar cercano' nimelises salongis. See salong on nimelt koolisalong, kus õpilased õpivad ja teenindavad ka kliente. Sarnaneb veidi meie koolisalongile, aga esmamuljena tundub, et siin teevad õpilased siiski rohkem tööd nuku peadel. 
Kuigi juhendajad ja õpilased suhtlevad minuga ainult hispaania keeles ja meil leidub küll keelelisi suhtlemisraskuseid on nad kõik väga toredad, abivalmid ja sõbralikud. 
Oma esimeseks tööks sain nuku peale rullide keeramise. Olin selle rullikeeramise tehnikaga tuttav, aga olin segaduses kui mulle anti erisuuruses soengurulle. Vaatlesin teisi õpilasi ja tegin nende moodi, kui sain valmis jäi juhendaja minuga rahule. 
Mind pani imestama kuidas nemad lühikesi juukseid rulli keeravad ilma ,et kasutaks rulle. Nad tegid väikse jaotuse ja keerasid seda sõrme ja sabaga kammi ümber ja panid väikse soenguklambriga kinni. Saatsid kliendi kuppelfööni alla kuivama ja hiljem tegid soengu. See oli midagi sellist mida ma varem polnud näinud ja tundus natuke keeruline. 
Päeva lõpuks tegin ka föönisoengu nuku peale, siis sai mu tööpäev läbi ja läksin jalgsi Cordoba'd avastades ühikasse tagasi.